samedi 8 décembre 2012

Visualisez certains lieux-dits: Nomi di lochi

Petit montage C.P

2 commentaires:

  1. Sognu

    A la notte à lu so velu
    Chjodu li mio ochji,
    Sentu una aria di u viulininu
    Volu cum' un acellu.
    À lu sognu ch'ella mi porta
    À la so chjama sò vicinu...

    Sparghju allora le mo ale
    Traversandu terra è mare,
    Sò in lu sognu mille culori
    Quandu un primu fanale,
    Lampa u so lume in lu filare
    Frà li scogli è li campi di fiori...

    O Rutali....

    Vultuleghju sopra la to muntagna
    Trovu u soffiu di u muntese,
    Chì mi porta pianu è sentu
    Un prufumu chì m' accumpagna,
    E campane di u mo paese
    Frà la nebbia è lu ventu...

    Caru paese...

    A mo anima avà d' oru
    Per sti campi possu corre,
    Ogni fiumi stò à sente
    In l' armonia à dà un foru...
    À to terra mi porta amore
    Ci si piace la mio mente...

    Per tè

    U mo sognu avà finisce
    Anima, volu fù stasera,
    N'aghju torna l'ochji in focu
    Ancu u velu pianu sparisce,
    Ma in mè sempre serà
    D' esse brama issu locu...

    Esse

    Terra... Paese..Rutali...

    GHJANPA

    RépondreSupprimer
  2. Induve hè scrittu A Tizzola, in 'ssu poghju, metterebbe piuttostu San Vitu. C’era a chjesa.

    A Tizzola, pensu appena più sottu, à a manca. Ci hè un scogliu chì puderebbe avè datu u nome di u locu : Tozza, diminutivu Tizzola. È dinù vicinu resti di case sottu à e lecce di ciò chì fù abitatu. In più ci hè una funtana chjamata di a Tizzola.

    Louis

    RépondreSupprimer